Počet záznamov: 1
Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture
Názov Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture Preklad názvu Spotrebiteľské vnímanie vlastností produktov v nákupnom procese pri nábytku z dreva Autorské údaje Ľubica Knošková, Petra Garasová Autor Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Garasová Petra EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 119-126 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2021. ISSN 2464-6733 Poznámky VEGA 1/0543/18. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá spotrebitelia * nábytok * drevo * preferencie spotrebiteľské * nákup Anotácia Identifikácia vplyvu vybraných kritérií spotrebiteľského nákupu dreveného nábytku. Pre pochopenie vplyvu rôznych vlastností produktu a skúmanie nákupného procesu nákupu, autorky zvolili kvalitatívny výskum a špecifickú produktovú kategóriu – drevený kávový stolík. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00749-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 556 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1