Počet záznamov: 1
Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie
Názov Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie Súbežný názov The Replication of Study – Effects of Advertised Reference Prices on Consumer Behavior Autorské údaje Jakub Kóňa, Dominika Vernerová Autor Kóňa Jakub EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Spoluautori Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 126-133 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7 Poznámky I-21-111-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * ceny východiskové * ceny spotrebiteľské * tvorba cien * odhady * dotazníky * trh spotrebiteľský * testovanie hypotéz Anotácia Zhodnotenie vplyvu inzerovaných referenčných cien vybraných produktov na spotrebiteľské správanie na základe replikácie štúdie Alforda a Engellanda z roku 2000, s doplnením o nové poznatky a komparáciou ich tvrdení s inými relevantnými autormi. Overovanie štúdie pomocou optimálneho stanovenia cenových odhadov vybraných produktov dopytovaním v pred-teste, s následným prieskumom a ďalším dopytovaním účastníkov s porovnateľnými charakteristikami, študentmi marketingu a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave (35 až 50 účastníkov v rámci pred-testu a 150 až 200 účastníkov prieskumu). Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00835-013, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 233.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1