Počet záznamov: 1
Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia
Názov Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia Preklad názvu Udržateľnosť ako faktor meniacich sa marketingových stratégií na základe preferencií zákazníkov v kontexte rôznych generácií na Slovensku Autorské údaje Samuel Smolka, Eva Smolková, Lucia Vilčeková Autor Smolka Samuel Spoluautori Smolková Eva Vilčeková Lucia Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.3.1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské Anotácia Problematika environmentálneho marketingu na pozadí zákazníckych preferencií a generácií spotrebiteľov, a to, ako sa profilovali na Slovensku. Skúmanie, že implementácia princípov environmentálneho marketingu je nevyhnutná. Výskum zameraný na správanie rôznych generácií spotrebiteľov v rámci konceptu udržateľnosti odhalil niektoré originálne zistenia týkajúce sa hodnotenia etnocentrizmu v rámci koncepcie udržateľnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 741.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1