Počet záznamov: 1
Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing
Názov Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing Preklad názvu Stratégia etického prístupu v neuromarketingu Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : COVID-19 Recovery: The Need for Speed : Conference Proceedings; Bratislava, 16 November 2021. Pp. 194-207 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Kuběnková Dana ; Zeman Jakub ; Puškárová Paula ; Augustín Michael ; Badura Peter ; Belkovicsová Daša ; EDAMBA 2021 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4930-1 DOI 10.53465/EDAMBA.2021.9788022549301.194-207 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum trhu * etika * Slovensko Anotácia Definícia neuromarketingu a jeho konfrontácia s tradičnými marketingovými metódami. Tradičné metódy marketingového výskumu založené na dopyte zlyhávajú, pretože závisia od ochoty respondentov opísať svoje pocity. Neuromarketing sa zameriava na priame skúmanie toho, ako sa respondenti cítia a čo si myslia o produkte alebo reklame. Dôležitosť etického prístupu v podmienkach neuromarketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00138-051, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 348.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1