Počet záznamov: 1  

Využitie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie vysokých škôl

  1. Názov Využitie sociálnych sietí ako nástroja marketingovej komunikácie vysokých škôl : diplomová práca
    Autorské údajeTetiana Honcharenko, školiteľ: Peter Drábik
    Autor Honcharenko Tetiana
    Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920815
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.