Počet záznamov: 1
Digitálny marketing
Názov Digitálny marketing : marketingová komunikácia na internete : učebnica Autorské údaje Martin Kuchta, recenzenti: Jakub Horváth, Peter Hacek Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Horváth Jakub (Recenzent) Hacek Peter (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave , 2022. - 184 s. [7,73 AH] Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-225-4974-5 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * digitalizácia * komunikácia marketingová * internet * prostredie virtuálne * stránky webové * reklama * programovanie * nákup * nákup elektronický * siete sociálne * médiá sociálne Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 12, z toho voľných 5, prezenčne 2 Signatúra 920477, 920478, 920827-920836 Archív EPC E22 00384-001, kópia plného textu
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 920477 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 920478 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 920827 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 920828 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 920829 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 920830 SEK Sklad knižničného fondu voľný 920831 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný 920832 SEK Sklad knižničného fondu voľný 920833 SEK Sklad knižničného fondu voľný 920834 SEK Sklad knižničného fondu voľný 920835 SEK Sklad knižničného fondu voľný 920836 SEK Pobočka SEK Košice vypožičaný
Počet záznamov: 1