Počet záznamov: 1
Selection of Tool for Global Literacy Assessment
Názov Selection of Tool for Global Literacy Assessment Preklad názvu Výber nástroja na hodnotenie globálnej gramotnosti Autorské údaje Aneta Bobenič Hintošová, Michaela Bruothová Autor Bobenič Hintošová Aneta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Bruothová Michaela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 12, no. 1 (2022), pp. 56-59. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 2464-6733 Poznámky KEGA 026EU-4/2021. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá gramotnosť * kompetencie * rozhodovanie Anotácia Globálna gramotnosť sa zvyčajne spája so znalosťami o súčasných politických, ekonomických a sociálnych otázkach, čo umožňuje jednotlivcom plniť si svoju úlohu aktívnych globálnych občanov. V existujúcej literatúre možno nájsť niekoľko prístupov na hodnotenie globálnej gramotnosti alebo globálnej kompetencie. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť kritické obsahové porovnanie vybraných prístupov k hodnoteniu globálnej kompetencie/gramotnosti a vybrať vhodný nástroj, najmä na použitie v kontexte vysokoškolského vzdelávania. Výber prebieha na základe viackriteriálneho rozhodovacieho prístupu, a to analytického hierarchického procesu. Ďalej sa diskutuje o možných modifikáciách zvoleného nástroja. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00259-002, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 332.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1