Počet záznamov: 1
Marketing Environment of Family Businesses
Názov Marketing Environment of Family Businesses Preklad názvu Marketingové prostredie rodinných firiem Autorské údaje Samuel Chlpek Autor Chlpek Samuel EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 3 (2022), s. 202-211. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081 Poznámky PMVP I-22-102-00 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik rodinný * prostredie podnikateľské * marketing Anotácia Tento príspevok sa zaoberá marketingovým prostredím rodinných firiem. Hlavným cieľom príspevku je na základe analýz identifikovať všeobecné marketingové prostredie v podmienkach rodinných firiem. V úvode sa venuje teoretickému vymedzeniu rodinných podnikov (ako hlavnej výskumnej zložky v tomto článku) a marketingu, s podrobnejším zameraním na marketingové prostredie podnikov. Metodika popisuje dve hlavné analýzy, ktoré sú použité v príspevku – SWOT a PESTEL analýzu. Obe sa zaoberajú marketingovým prostredím spoločnosti, každá jej inou časťou. Výsledky implementujú metodiku práce, ktorá poukazuje na problematiku marketingového prostredia so špecifickým zameraním na rodinné podniky. Použité analýzy sú doplnené o konkrétne problémy, ktoré trápia rodinné podniky v podnikateľskom prostredí. Záverečná kapitola sumarizuje podstatné informácie z príspevku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00458-003, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 187.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1