Počet záznamov: 1  

Brainfluence

  1. Názov Brainfluence : 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
    Autorské údajeRoger Dooley
    Autor Dooley Roger
    Vydavateľské údajeHoboken : John Wiley & Sons , 2012. - 286 s.
    ISBN978-1-118-11336-3 (hardback)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * psychológia reklamy * psychológia predaja * reklama * inzercia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra921304

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    921304OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.