Počet záznamov: 1
Neuromarketing
Názov Neuromarketing : Understanding the "Buy Button" in Your Customer's Brain Autorské údaje Patrick Renvoisé and Christophe Morin Autor Renvoisé Patrick Spoluautori Morin Christophe Vydavateľské údaje [New York] : HarperCollins Leadership , 2007. - 244 s. ISBN 978-1-5955-5135-1 , 978-0-7852-2680-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * rozhodovanie nákupné * emócie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 921309
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 921309 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1