Počet záznamov: 1
Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic
SYS 0289080 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240506120253.2 014 $a 2-s2.0-85132716814 $2 SCOPUS 014 $a 000924610900001 $2 CCC 014 $a 000815425200001 $2 WOS 017 70
$a 10.1080/1331677X.2022.2090402 $2 DOI 035 $a 1024245 $2 CREPC2 100 $a 20221129ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a HR 200 1-
$a Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic $f Marián Čvirik, Monika Naďová Krošláková, Ivona Milić Beran, Romana Capor Hrosik, Peter Drábik 301 $a I-22-104-00 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Cieľ článku je štvornásobný: (1) identifikovať úroveň zdravotného vedomia počas pandémie na Slovensku a v Chorvátsku a poukázať na možný vplyv vybraných demografických faktorov na túto mieru, (2) identifikovať mieru vplyvu etnocentrizmu počas pandémie na Slovensku a v Chorvátsku a v tomto rozsahu preskúmať vplyv zvolených demografických faktorov, (3) preskúmať prepojenie zdravotného vedomia ako faktora ovplyvňujúceho spotrebiteľský etnocentrizmus a (4) identifikovať rozdiely v skúmaných premenných Chorvátska a Slovensko. Článok je podporený primárnym prieskumom na 459 respondentoch v Chorvátsku a 429 respondentoch na Slovensku. S odkazom na naše ciele sme sformulovali výskumné otázky a hypotézy, na ich zodpovedanie a overenie sme zvolili test ANOVA a regresnú analýzu. Výsledky poukazujú na vysokú úroveň zdravotného uvedomenia respondentov a priemernú (v prípade Slovenska) a nadpriemernú (v prípade Chorvátska) mieru spotrebiteľského etnocentrizmu. Výsledky poukazujú na nízky vzťah medzi skúmanými premennými. Výsledky je možné aplikovať teoreticky aj prakticky v rôznych oblastiach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0175938 $1 011 $a 1331-677X $1 011 $a 1848-9664 $1 200 1 $a Economic Research $d Ekonomska istraživanja $v Vol. 36, no. 1 (2023), pp. 1510-1526 $1 210 $a Pula $c Juraj Dobrila University of Pula 541 1-
$a Vplyv spotrebiteľského správania uvedomujúceho si zdravie na spotrebiteľský etnocentrizmus počas pandémie COVID-19 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006938 $a vedomie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002349 $a hospodárstvo národné 610 1-
$9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 55 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $p EUBOBFKCR $4 070 $9 30 $f 1975- $T Katedra cestovného ruchu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0086807 $a Milić Beran $b Ivona $4 070 $9 5 701 -1
$3 eu_un_auth*0086808 $a Capor Hrosik $b Romana $4 070 $9 5 701 -1
$3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 5 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221129 $g AACR2 830 $a mm-Publikácia bola v režime early access do 2/2023. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1