Počet záznamov: 1
Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí
Názov Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí Autorské údaje Radek Tahal, Miroslav Karlíček Autor Tahal Radek Spoluautori Karlíček Miroslav Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing * správanie spotrebiteľa * Česko Anotácia Tento periodický výskum má za cieľ zistiť, kto sú v súčasnosti najznámejší českí influenceri a ako ich vnímajú mladí Česi. Štúdia využíva dáta zo šiestich výskumných vĺn, pričom v každej vlne je vyše 400 respondentov a má šesťmesačnú periodicitu. Svet českých influencerov sa na prvý pohľad javí ako relatívne stabilný. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
článok
Počet záznamov: 1