Počet záznamov: 1
STEM/MARK na jaře roku 2022 spustil projekt Výzkum pro byznys.
Názov STEM/MARK na jaře roku 2022 spustil projekt Výzkum pro byznys. Autorské údaje Klára Horzinková Autor Horzinková Klára Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá dáta * informácie * firmy * podnik * marketing * štúdie prípadové Anotácia Cieľom Výzkumu pro byznys spoločnosti STEM/MARK je pomoc firmám a inštitúciám efektívne využívať dáta pre svoju obchodnú a marketingovú stratégiu. Klientom a priaznivcom data driven marketingu ponúka príbehy značiek, informácie o špecifickom získavaní dát a o tom, čo všetko je možné pri správnom zacielení zistiť. Presvedčiť firmy investovať do informácií, ktoré pomáhajú podniku rásť, nie je však jednoduché. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
článok
Počet záznamov: 1