Počet záznamov: 1
The Cognitive and Affective Component of Young Consumers' Music Perception: An Introduction to Audio Marketing Research
Názov The Cognitive and Affective Component of Young Consumers' Music Perception: An Introduction to Audio Marketing Research Preklad názvu Kognitívna a afektívna zložka vnímania hudby mladých spotrebiteľov: Úvod do výskumu audio marketingu Autorské údaje Marián Čvirik, Monika Krošláková Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 2 (2022), s. 18-26. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * marketing * hudba * správanie spotrebiteľa Anotácia Predkladaný článok sa zameriava na vnímanie hudby v kontexte generických zložiek vnímania v audio marketingu, a to kognitívnej a afektívnej zložky. Tieto zložky skúmala a hodnotila skupina mladých respondentov. Článok je podporený primárnym prieskumom, ktorý má hybridný charakter. Pri spracovaní získaných údajov sme použili množstvo matematických a štatistických metód, a to v oblasti deskriptívnej aj induktívnej štatistiky. Výsledky naznačujú určité súvislosti medzi kognitívnymi a afektívnymi zložkami vo vnímaní hudby. Tento článok aj prieskum sú úvodom do štúdia senzorického marketingu, konkrétne audio marketingu. Výsledky je možné využiť v teórii a praxi tejto modernej vednej disciplíny. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00619-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 185.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1