Počet záznamov: 1
Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach
Názov Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach Preklad názvu Aplikácia metodológie TESOL nielen na hodiny obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta Autorské údaje Katarína Zamborová Autor Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Zdrojový dokument Humanising Language Teaching. Vol. 24, no. 5 (2022), pp. [1-6]. - Oxford : Pilgrims, 2022. ISSN 1755-9715 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá jazyky cudzie * angličtina * vyučovanie * myslenie kritické * študenti Anotácia Článok pojednáva o metodológii TESOL a jej aplikácii na hodinách obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta. Motiváciou pre tento článok je kurz metodológie TESOL, ktorý autorka absolvovala na University of Maryland Baltimore County v USA. Teoretická časť príspevku sa dotýka troch tém diskutovaných v kurze: 1. Metodológia v novom tisícročí, 2. Výučba zameraná na študenta vo veľkých triedach s obmedzenými zdrojmi a 3. Kritické myslenie vo vyučovaní jazykov. Pedagogické implikácie sú založené na príkladoch z kurzu s dôrazom na aplikácie na hodinách obchodnej angličtiny. Kategória EPC Odborné práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00138-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 377.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1