Počet záznamov: 1
Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní
SYS 0292184 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075234.3 100 $a 20230502a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní $d Reflection in Nursing Education $f Gabriela Štefková 330 $a Pregraduálne vzdelávanie sestier v 21. storočí sa zameriava na zmenu, ktorá nie je ničím iným ako zmenou paradigmy. Táto zmena sa deje prostredníctvom inovatívnych výučbových metód, ktoré kladú dôrazom na študenta. Metóda reflexie v akademickom prostredí je proces učenia sa prostredníctvom každodenných skúseností a tvorí jej neoddeliteľnú súčasť. Smeruje k profesionálnej príprave zdravotníckeho pracovníka, budovaním profesionálnej identity a osobného rastu. Zároveň podporuje celoživotné vzdelávanie zvyšovaním sebauvedomenia a kritického myslenia. Aplikácia štruktúrovaných modelov reflexie do vzdelávania vplýva aj na profesionálny rozvoj facilitátora výučby, ktorý zvyšuje výkon študenta a hodnotiacu fázu vyučovacieho procesu. Článok opisuje štruktúrovane modely reflexie s návrhom ich aplikácie do vyučovacieho procesu, ktorých učenie sa považuje za inovatívne metódy výučby vedúce k zlepšeniu profesionálnych zručností sestier. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292183 $1 011 $a 2464-7551 $1 200 1 $a Logos Polytechnikos $b elektronický zdroj $v Roč. 14, č. 1 (2023), s. 39-47 $1 210 $a Jihlava $c Vysoká škola polytechnická $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*0061119 $a zdravotníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0085950 $a ošetrovateľstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické 610 1-
$9 eu_un_auth*0001593 $a vzdelávanie celoživotné 610 1-
$9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003455 $a modely štruktúrne 700 -1
$3 eu_un_auth*0078025 $a Štefková $b Gabriela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230502 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1