Počet záznamov: 1
Effectiveness of Marketing Innovations
SYS 0292641 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074503.3 035 $a 1075295 $2 CREPC2 100 $a 20230531a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Effectiveness of Marketing Innovations $f Henrieta Harcsová 330 $a Marketingové inovácie a ich efektívnosť sú veľmi významnou súčasťou marketingu. Marketing bol v posledných rokoch digitalizovaný a všetko sa presúva do online prostredia, takže spoločnosti sa musia vedieť prispôsobiť týmto zmenám. Spotrebitelia čoraz viac preferujú nakupovanie na internete, a preto je potrebné presunúť ich dosah na internet. Hlavným cieľom je analyzovať efektívnosť marketingových inovácií vo vybranej organizácii a určiť efektívnosť zvolenej marketingovej stratégie. Štúdia porovnávala mnohé teoretické aspekty v oblasti marketingových inovácií a vybrala si spoločnosť na skúmanie efektívnosti konkrétnej marketingovej stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292335 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 16, č. 1 (2023), s. 25-34 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2023 541 1-
$a Efektívnosť marketingových inovácií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0078792 $a Harcsová $b Henrieta $p EUBOBFKCR $4 070 $f 1998- $9 100 $q I $T Katedra cestovného ruchu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230531 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1