Počet záznamov: 1
Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity
Názov Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity Preklad názvu Comparison of the Level of Education and Perceived Entrepreneurial Ability in V4 Countries from the Perspective of the Theory of Stifling Innovation and Creativity Autorské údaje Erika Loučanová Autor Loučanová Erika Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 34-39. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inovácie sociálne * tvorivosť vedecká * vzdelanie * úroveň vzdelanostná * podnikanie * podnikatelia * Vyšehradská štvorka * vplyvy na prácu Anotácia Teória prenikania inovácií a kreativity hovorí, že krajiny s vyššou kvalitou vzdelávania majú nižšie podnikateľské aktivity, alebo naopak. Porovnanie úrovne vzdelania v krajinách V4 a vnímaná obchodná schopnosť. Na základe vykonanej analýzy a následného porovnania skúmaných parametrov, teória inovácie a kreativity v krajínách V4 nebola potvrdená. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 47
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 261.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1