Počet záznamov: 1
Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis
SYS 0297557 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075257.0 100 $a 20231208a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis $f Joachim Riedl, S. Wengler, Marcin Czaban, Simon Steudtel 330 $a Tento článok skúma hodnotenie reklamy s osobitným zreteľom na možný sexizmus a rozdiely v reakciách medzi jednotlivcami s rôznou náboženskou príslušnosťou, religiozitou a pôvodom. Náboženstvo, religiozita a migračný pôvod majú malý vysvetľujúci príspevok k hodnoteniu reklamy v štyroch relevantných dimenziách, ale v celkovom obraze sa ukazujú ako menej významné ako sociodemografické a psychografické kritériá mimo náboženstva a pôvodu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297409 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 18, č. 3 (2023), s. 2-16 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2023 541 1-
$a Sexizmus v reklame – medzikultúrna analýza 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003547 $a náboženstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0090110 $a Riedl $b Joachim $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0082593 $a Wengler $b S. $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0090111 $a Czaban $b Marcin 701 -1
$3 eu_un_auth*0090112 $a Steudtel $b Simon 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231208 $g AACR2
Počet záznamov: 1