Počet záznamov: 1
Marketingové aktivity malých a stredných podnikov počas pandémie ochorenia COVID-19 v Slovenskej republike: prípadová štúdia na vybranom podniku
Názov Marketingové aktivity malých a stredných podnikov počas pandémie ochorenia COVID-19 v Slovenskej republike: prípadová štúdia na vybranom podniku Súbežný názov Marketing Activities of Small and Medium Enterprises During the COVID-19 Pandemic in the Slovak Republic: the Case Study in a Selected Company Autorské údaje Adrián Čakanišin Autor Čakanišin Adrián EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 15, č. 2 (2023), s. 7-17. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988 Poznámky PMVP I-23-109-00. - VEGA 1/0271/23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pandémia * podnik malý * podnik stredný * marketing Anotácia Pandémia COVID-19 spustila jednu z najhorších globálnych kríz v tomto tisícročí. Prísne zavádzanie protipandemických opatrení spôsobilo zastavenie „bežného života“, ktoré sa nevyhlo ani podnikateľom. Vplyvom týchto opatrení na podnikateľov sa spôsobil prepad hospodárskej aktivity všetkých podnikateľských subjektov. Nakoľko malé a stredné podniky tvoria 99 % všetkých podnikateľských subjektov v Európskej únii (Komisia EÚ, 2021) sa toto obmedzenie ich aktivít výrazne podpísalo pod prepad najdôležitejších ukazovateľov, ktorými sú HDP, pridaná hodnota ako aj dosahovanie výšky tržieb a podielu na zamestnanosti v celej EÚ. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00564-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 152 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1