Počet záznamov: 1
Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe
SYS 0297908 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075258.3 100 $a 20240104a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe $f Lucia Spálová, Darázs Tamás 330 $a V súčasnom rozmachu spoločenskej zodpovednosti tzv. brand aktivizmu sa stáva schopnosť občanov čeliť dezinformáciám a hoaxom významnou témou strategickej marketingovej komunikácie komerčného sektoru aj verejnej správy. Na príklade strategickej komunikácie Policajného zboru SR na sociálnych sieťach dokumentujeme prenositeľnos´t štandardných marketingových nástrojov ztv. participácie prijímateľa posolstva, prvkov call to action, gamefikácie a memetických textov, ktoré sú pozitívne akceptované generáciou Z. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0297653 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 4 (2023), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005932 $a správa štátna 700 -1
$3 eu_un_auth*0080738 $a Spálová $b Lucia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0090225 $a Tamás $b Darázs $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240104 $g AACR2
Počet záznamov: 1