Počet záznamov: 1  

Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems

  1. Názov Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22
    Autorské údajeProceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka, Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová
    Ďalší autori Červenka Peter (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Cierniak-Emerych Anna (Recenzent)
    Vančová Aneta (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2023. - 122 s. [9,11 AH]
    Vydanie1st Edition
    ISBN978-80-225-5096-3
    PoznámkyVEGA 1/0354/22
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spotrebitelia * neuroveda * podnikanie * udržateľnosť * výkonnosť podniku * marketing * technológie inteligentné * neuromarketing
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (8) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra925610, 925611
    Archív EPCE23 00647-001, dokument vo fonde SEK

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    925610SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    925611SEKSklad knižničného fonduvoľný
    Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.