Počet záznamov: 1
Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion
Názov Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion Preklad názvu Marketing vzdelávacích a vedeckých aktivít na univerzite: Hlavné determinanty vhĺbenia Autorské údaje Artem Artiukhov, Nadiia Artyukhova Autor Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Spoluautori Artyukhova Nadiia Zdrojový dokument MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 8-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0 Poznámky EU 09I03-03-V01-00130 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá školy vysoké * marketing * konkurencia * vzdelávanie * univerzity Anotácia V rýchlo sa rozvíjajúcom prostredí vysokoškolského vzdelávania sa univerzity pohybujú v dynamickom priesečníku medzi akademickou obcou a trhovými silami. Potreba podporovať a udržiavať vzdelávacie a vedecké aktivity nikdy nebola dôležitejšia. Tradične ako bašta šírenia vedomostí sú univerzity teraz nútené prijať strategické marketingové prístupy, aby prosperovali v prostredí charakterizovanom zvýšenou konkurenciou a vyvíjajúcimi sa očakávaniami zainteresovaných strán. Tento článok sa ponorí do mnohostrannej sféry marketingu v rámci univerzitného prostredia a osvetlí hlavné determinanty, ktoré formujú úspech a vplyv takýchto snáh. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00686-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 774.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1