Počet záznamov: 1
Mapping the Landscape of Education 4.0: A VOSviewer Bibliometric Analysis
Názov Mapping the Landscape of Education 4.0: A VOSviewer Bibliometric Analysis Preklad názvu Mapovanie prostredia vzdelávania 4.0: bibliometrická VOSviewer analýza Autorské údaje Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková, Kristína Korytinová Autor Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korytinová Kristína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 400-409. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1 Poznámky KEGA 001EU-4/2021. - VEGA 1/0623/22. - VEGA 1/0328/21 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie * priemysel 4.0 * zručnosti digitálne * príprava odborná * vzdelanie odborné * digitalizácia * inovácie technologické * bibliometria Anotácia Zavádzanie digitálnych technológií predznamenáva revolučné inovácie, otvára nové cesty v komunikácii, mení priemyselnú výrobu a mení náš prístup k práci, vzdelávaniu a životu. Štvrtá priemyselná revolúcia výrazne ovplyvnila svet práce a vyžaduje, aby súčasní a budúci zamestnanci mali zručnosti, vedomosti a vzdelávacie programy prispôsobené budúcnosti. Inovatívne prístupy k vzdelávaniu a odbornej príprave sú nevyhnutné, rovnako ako schopnosť prispôsobiť sa vyvíjajúcim sa potrebám. Na dosiahnutie týchto cieľov musí vzdelávací systém reagovať na požiadavky priemyslu 4.0. Koncepcia vzdelávania 4.0 si vyžaduje aj úzku spoluprácu medzi priemyslom a akademickým sektorom pri príprave ľudských zdrojov pre priemysel 4.0. Príspevok sa zaoberá bibliometrickou analýzou témy vzdelávania 4.0 na základe 305 vedeckých výstupov publikovaných v databáze Web of Science. Na vizualizáciu výsledkov sa využíva program VOSviewer 1.6.18. Výsledkom výskumu je prehľad aktuálnych trendov v oblasti vzdelávania 4.0, ako aj podrobná analýza publikovaných prác. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00660-040, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1