Počet záznamov: 1  

Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour

  1. Názov Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour
    Autorské údajeElizabeth Parsons, Pauline Maclaran, Andreas Chatzidakis and Rachel Ashman
    Autor Parsons Elizabeth
    Spoluautori Maclaran Pauline
    Chatzidakis Andreas
    Ashman Rachel
    Vydavateľské údajeAbingdon : Routledge/Taylor & Francis Group , 2023. - 198 s.
    Vydanie3rd Edition
    ISBN978-1-032-06200-6 (pbk) , 978-1-032-06199-3 (hbk)
    DOI 10.4324/9781003201151
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * budovanie značky * marketing elektronický * influencer marketing * marketing manažment * etika * psychológia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra927413

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    927413OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.