Počet záznamov: 1
Cancel culture v oblasti marketingové komunikace
Názov Cancel culture v oblasti marketingové komunikace Autorské údaje Pavel Sládek, Ondřej Pešek Autor Sládek Pavel Spoluautori Pešek Ondřej Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 1 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia marketingová * etika * sloboda informácií * médiá Anotácia V dnešnej informačnej spoločnosti stále viac hovoríme o slobode médií, a to predovšetkým na internete. Základným delením je rozdelenie podľa regulácie prístupu a regulácie obsahu. Regulácia prístupu do médií spočíva v rozhodovaní o tom, kto môže vysielať - to sa týka predovšetkým televízneho a rozhlasového vysielania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 1
článok
Počet záznamov: 1