Počet záznamov: 1
Consumers’ Opinions on the Usefulness, Understandability, and Reliability of Product Claims on Natural Cosmetics Packaging
SYS 0302952 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240704115635.1 017 70
$a 10.7862/rz.2024.hss.05 $2 DOI 035 $a 1189329 $2 CREPC2 100 $a 20240704d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PL 200 1-
$a Consumers’ Opinions on the Usefulness, Understandability, and Reliability of Product Claims on Natural Cosmetics Packaging $f Natalia Kozik, Agnieszka Cholewa-Wójcik, Malgorzata Agnieszka Jarossová 330 $a Obal a jeho integrálne prvky môžu byť jedným z nositeľov tvrdení o produktoch, ktoré často nabádajú spotrebiteľov k nákupu kozmetiky a mnohí sa na základe nich rozhodujú o nákupe. Existuje preto tendencia uvádzať na obaloch čoraz väčší počet tvrdení; tieto by podľa požiadaviek mali byť užitočné, zrozumiteľné a spoľahlivé. Tento článok si kladie za cieľ zistiť dôležitosť informácií uvádzaných na obaloch pri nákupe prírodnej kozmetiky v porovnaní s inými obalovými prvkami a posúdiť užitočnosť, zrozumiteľnosť a spoľahlivosť vybraných skupín tvrdení o produktoch uvádzaných na obaloch prírodnej kozmetiky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0299416 $1 011 $a 2300-5327 $1 011 $a 2300-9918 $1 200 1 $a Humanities and Social Sciences $e [Research Journal] $v Vol. 31, no. 1 (2024), pp. 77-91 $1 210 $a Rzeszow $c Publishing House of Rzeszów University of Technology 541 1-
$a Názory spotrebiteľov na užitočnosť, zrozumiteľnosť a dôveryhodnosť informácií týkajúcich sa výrobkov na obaloch prírodnej kozmetiky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002940 $a kozmetika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003763 $a obaly 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006577 $a tovar drogeristický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005011 $a príroda 700 -1
$3 eu_un_auth*0092604 $a Kozik $b Natalia $4 070 $9 40 701 -1
$3 eu_un_auth*0076658 $a Cholewa-Wójcik $b Agnieszka $4 070 $9 30 701 -1
$3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 30 $f 1978- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240704 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1