Počet záznamov: 1  

Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size

  1. Názov Retailer Processes Centred on the Food Market as the Main Determinate of Business Models in the Context of Retail Size
    Preklad názvuMaloobchodné procesy zamerané na trh s potravinami ako hlavný determinant obchodných modelov v kontexte veľkosti maloobchodu
    Autorské údajePavol Kita, Marián Čvirik
    Autor Kita Pavol
    Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Journal of Retailing and Consumer Services. Vol. 81 (2024), pp. 1-10. - London : Elsevier. ISSN 0969-6989
    DOI 10.1016/j.jretconser.2024.103937
    PoznámkyVEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá digitalizácia * modely podnikateľské * obchod * inovácie technologické * maloobchod
    AnotáciaCieľom príspevku je poskytnúť prehľad obchodných modelov založených na veľkosti maloobchodných prevádzok potravín a na identifikácii vybraných aktivít zameraných na zvýšenie konkurencieschopnosti a vytváranie hodnoty pre zákazníkov. Prieskumnú vzorku tvorilo 250 obchodov, ktorých manažéri boli skúmaní prostredníctvom pološtruktúrovaného rozhovoru v marci až apríli 2022. Autori v tejto štúdii rozoberajú 30 identifikovaných komponentov 40 účelov, ktoré by mohli zvýšiť efektivitu obchodných modelov maloobchodníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00262-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.