Počet záznamov: 1
Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie
SYS 0303913 LBL 00000nlm--22^^^^^---450- 005 20240902104534.4 010 $a 978-80-223-5826-2 $b (online) 100 $a 20240902d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 200 1-
$a Modelové prístupy k tvorbe inovatívneho obchodného modelu a marketingovej komunikácie v období digitalizácie $b elektronický zdroj $d The Model Approaches to the Creation of an Innovative Business Model and Marketing Communication in the Era of Digitalization $f recenzenti: Zdeněk Szczyrba, Tomáš Siviček 205 $a 1. vydanie 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2024 215 $a 141 s. 301 $a [VEGA 1/0012/22] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 702 -1
$3 eu_un_auth*0069799 $a Szczyrba $b Zdeněk $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066547 $a Siviček $b Tomáš $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0014006 $a Univerzita Komenského v Bratislave $b Filozofická fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240902 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1