- Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC per…
Počet záznamov: 1  

Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy

  1. STANKOVÁ, Monika - HASPROVÁ, Mária - KUCHTA, Martin. Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 135-143. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené216.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.