- Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních …
Počet záznamov: 1  

Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur

  1. SYS0304569
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241014084053.9
    100
      
    $a 20241014a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur $f Ladislava Knihová
    330
      
    $a Tento článok skúma kľúčovú úlohu, ktorú zohrávajú komunikačné agentúry pri transformácii informácií do vzdelávania zákazníkov. Zdôrazňuje, že agentúry musia ísť nad rámec jednoduchého odovzdávania informácií. Musia zaujať, vzdelávať, dokonca zabávať a inšpirovať svoje publikum, zabezpečiť im pohlcujúce zážitky so svojimi klientmi a posilniť ich postavenie na trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304459 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 29, č. 3 (2024), s. 28-29 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0090889 $a agentúry reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079803 $a dôvera
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074113 $a Knihová $b Ladislava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241014 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.