- Printed Media – Newspaper and Magazines in a Digital World
Počet záznamov: 1  

Printed Media – Newspaper and Magazines in a Digital World

  1. SYS0304925
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241105101436.6
    035
      
    $a 1241790 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241105a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Printed Media – Newspaper and Magazines in a Digital World $f Miroslav Tóth
    301
      
    $a VEGA 1/0582/22
    330
      
    $a Témou tohto článku je vydávanie novín a časopisov. Cieľom článku je preskúmať súčasné trendy vo vydávaní novín a časopisov a vybrať rizikové faktory, ktoré ovplyvňujú budúcnosť vydávania novín a časopisov. Odvetvie vydávania novín a časopisov zažíva významné zmeny, ktoré sú ovplyvnené technologickým pokrokom, meniacim sa správaním spotrebiteľov a vyvíjajúcou sa dynamikou trhu. Spoločne tieto faktory prispievajú k pokračujúcemu poklesu predaja tlačených kópií novín a časopisov, čo posúva priemysel smerom k digitálnej transformácii a skúmaniu nových obchodných modelov. Adaptívne stratégie vydavateľského priemyslu v reakcii na technologický pokrok a meniace sa správanie spotrebiteľov sa zameriavajú na vytvorenie udržateľnejšej, pútavejšej a inkluzívnejšej budúcnosti pre noviny a časopisy. Vydavatelia musia neustále inovovať cestu svojho produktu k zákazníkovi, diverzifikovať zdroje príjmov a prispôsobovať sa meniacim sa preferenciám spotrebiteľov a technologickému pokroku. V dôsledku pokračujúceho poklesu tlačeného obehu novín a časopisov sa vydavateľský priemysel posúva smerom k prevažne digitálnej budúcnosti. Tieto skutočnosti podporujú aj čitateľské návyky jednotlivých vekových skupín a ich digitálne zručnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304914 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: Scientific Journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 21, č. 2 (2024), s. 66-81 $1 210 $a Bratislava $c Nadácia Manažér $d 2024
    541
    1-
    $a Tlačené médiá – noviny a časopisy v digitálnom svete
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003754 $a noviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001535 $a časopisy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007025 $a vydavateľstvá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1961- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241105 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.