- Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Bu…
Počet záznamov: 1  

Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success

  1. SYS0305256
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20241126154531.0
    035
      
    $a 1255493 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241122d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Digital Innovation in Marketing and Business Education as a Key to Business Success $d Digitálne inovácie vo vzdelávaní v oblasti marketingu a obchodu, ako kľúč k podnikateľskému úspechu $f Erik Weiss, Mária Janošková, Roland Weiss
    301
      
    $a KEGA 032EU-4/2024
    330
      
    $a Digitálne inovácie výrazne menia spôsoby vzdelávania, podporujú formovanie podnikateľských schopností absolventov stredných škôl a univerzít. V súčasnosti ide o transformáciu tradičných vzdelávacích postupov, poskytujúcich nové možnosti pre rozvoj zručností nevyhnutných pre úspech v podnikaní. Integrácia moderných technológií do vzdelávacieho procesu umožňuje nielen efektívnejší prenos vedomostí, ale aj rozvoj praktických zručností, podporujúcich úspešné pôsobenie na dynamickom trhu. Vplyv digitálnych inovácií na vzdelávací proces v oblasti marketingu a obchodného podnikania. Spôsob, akým digitálne inovácie môžu prispieť k rozvoju podnikateľského myslenia a obchodných zručností študentov univerzity. Význam digitálnych inovácií vo vzdelávaní ako kľúčového faktora pri formovaní zručností absolventov v oblasti marketingu a obchodu a tiež navrhnutie možností ďalšieho rozvoja a integrácie týchto technológií v kontexte univerzitného vzdelávania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305185 $1 010 $a 978-80-225-5176-2 $1 200 1 $a "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" $e Proceedings of the International Scientific Conference $e 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava $f Editors: Petra Szaryszová, Miroslava Barkóciová, Karin Karamanová $g Reviewers: Beáta Gavurová, Pavel Černota $v Pp. 105-111 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2024 $1 215 $a 288 s. [14,4 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049280 $a Szaryszová $b Petra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0082893 $a Barkóciová $b Miroslava $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0093348 $a Karamanová $b Karin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0025497 $a Gavurová $b Beáta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0093349 $a Černota $b Pavel $4 675 $1 710 12 $a "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" $b The International Scientific Conference $e Zemplínska Šírava, Slovakia $f 15.-17.10.2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080396 $a zručnosti digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001002 $a absolventi
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018559 $a Weiss $b Erik $p EUBPHFKOP $4 070 $9 34 $f 1979- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065552 $a Janošková $b Mária $p EUBPHFKOP $4 070 $9 33 $f 1965- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0037973 $a Weiss $b Roland $p EUBPHFKRP $4 070 $9 33 $f 1984- $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.