- The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Be…
Počet záznamov: 1  

The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities

  1. Názov The Use of Artificial Intelligence to Promote Sustainable Consumer Behavior: Analyzing Societal Challenges and Opportunities
    Preklad názvuVyužitie umelej inteligencie na podporu udržateľného spotrebiteľského správania: Analýza výziev a príležitostí pre spoločnosť
    Autorské údajeAlexandra Filipová, Erik Weiss
    Autor Filipová Alexandra EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. S. 217-222. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024 / Szaryszová Petra ; Barkóciová Miroslava ; Karamanová Karin ; Gavurová Beáta ; Černota Pavel ; "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" The International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5176-2
    PoznámkyKEGA 032EU-4/2024
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inteligencia umelá * správanie spotrebiteľa * udržateľnosť * spoločnosť občianska
    AnotáciaSkúmanie úlohy AI v podpore udržateľného spotrebiteľského správania so zameraním na spoločenské výzvy, ako etické otázky, ochrana osobných údajov a digitálna inklúzia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00407-020, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené323.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.