- Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union
Počet záznamov: 1  

Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union

  1. SYS0305750
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250108084051.9
    035
      
    $a 1271053 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241219a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a TR
    200
    1-
    $a Impact of COVID-19 on Consumer Sentiment in European Union $f Matej Boór, Yuliya Petrenko
    300
      
    $a abstrakt
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0305591 $1 010 $a 978-625-6314-80-1 $1 200 1 $a Abstract Book of 3rd ICRAS 2024: $b elektronický zdroj $e Abstract Book of 3rd International Conference on Recent Academic Studies ICRAS 2024 $e 03-04 December 2024; Konya, Turkey $v P. 170 $1 210 $a Konya $c All Sciences Academy $d 2024 $1 215 $a 282 s.
    541
    1-
    $a Vplyv COVID-19 na spotrebiteľský sentiment v Európskej únii
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001796 $a domácnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079803 $a dôvera
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0039690 $a Boór $b Matej $p EUBFNHKFI $4 070 $9 50 $f 1988- $T Katedra financií FNH
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061951 $a Petrenko $b Yuliya $p EUBFNHKFI $4 070 $9 50 $f 1985- $q ZU $T Katedra financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241219 $g AACR2
    830
      
    $a fm - Petrenko Yuliya je ZU, nevykazuje sa
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.