Počet záznamov: 1
Neue Zugänge zur Mehrsprachigkeit
SYS 0305790 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250102105549.6 035 $a 1269130 $2 CREPC2 100 $a 20250102d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a ger $d eng $d ger 102 $a CZ 200 1-
$a Neue Zugänge zur Mehrsprachigkeit $d New Approaches to Multilingualism 301 $a VEGA 1/0295/23 330 $a Na implementáciu pluralitného prístupu existovalo niekoľko metód. Integrovaný didaktický prístup mal pomôcť študentovi nadviazať spojenie medzi obmedzeným počtom jazykov. Cieľom bolo využiť materinský alebo vyučovací jazyk ako odrazový mostík na uľahčenie osvojenia si prvého cudzieho jazyka. Následne by tieto dva jazyky mali slúžiť ako základ pre osvojenie si druhého cudzieho jazyka. Jazyky by sa mali navzájom podporovať a novonadobudnuté jazyky by tiež mali pomôcť zlepšiť predtým získaný jazyk. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0305756 $1 010 $a 978-80-7556-152-7 $1 200 1 $a Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts $f Herausgeberin: Terézia Ondrušová $g Rezensentin: Jana Rakšányiová $v S. 83-89 $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2024 $1 215 $a [90 s.] [5,41 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018521 $a Ondrušová $b Terézia $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069131 $a Rakšányiová $b Jana $4 675 541 1-
$a Nové prístupy k viacjazyčnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0018521 $a Ondrušová $b Terézia $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 100 $f 1978- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250102 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1