- The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Stud…
Počet záznamov: 1  

The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic

  1. BAŠTÝŘOVÁ, Klára - KALAMEN, Kristián - POLLÁK, František. The Role of Social Media in Online Reputation Management: A Case Study of Automotive Companies in the Czech Republic. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 0323-262X, 2024, roč. 53, č. 4, s. 229-242. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF408.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.