- Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermedi…
Počet záznamov: 1  

Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermediaries in the Slovak Republic

  1. SLOBODNÍK, Branislav - BALAŠČÁKOVÁ, Simona. Analysis of the use of Digital Marketing Tools by Insurance Intermediaries in the Slovak Republic. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 49-57. I-24-103-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.