Počet záznamov: 1
Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky
SYS 0306593 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250128081226.7 035 $a 1287395 $2 CREPC2 100 $a 20250127d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Štatistické metódy ako nástroj na posilnenie konkurenčnej výhody značky $f Slávka Bocánová 330 $a Budovanie značky predstavuje strategický proces, ktorý prekračuje povrchové aspekty a zahŕňa základné hodnoty a atribúty, na ktorých je značka postavená. Tento článok skúma význam značky ako nehmotného aktíva, ktoré ovplyvňuje faktory, ako sú finančná podpora, sponzoring a celková udržateľnosť projektov. Moderné prístupy k brandingu využívajú štatistické metódy na analýzu údajov o spotrebiteľskom správaní, spokojnosti a preferenciách, čím podporujú strategické rozhodovanie podnikov. Článok detailne rozoberá deskriptívne a inferenčné štatistické metódy, ako je regresná analýza, modelovanie štrukturálnych rovníc a testy významnosti, ktoré prispievajú k hodnoteniu efektívnosti marketingových kampaní a optimalizácii brandingových stratégií. Zároveň zdôrazňuje úlohu umelej inteligencie a strojového učenia pri rozširovaní možností analýzy veľkých dát. Výsledky ukazujú, že efektívne využívanie štatistických metód môže značne zvýšiť hodnotu značky, podporiť diferenciáciu na trhu a posilniť lojalitu zákazníkov. Tento prístup predstavuje významný nástroj pre podniky v konkurenčnom prostredí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0306464 $1 010 $a 978-80-225-5212-7 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) $e recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie $e 11. - 13. 12. 2024 , Košice, Slovenská republika $f editor: Miriam Mitrová $g recenzenti: Vincent Jakub, Emil Spišák $v S. 5-11 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2024 $1 215 $a CD-ROM 87 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049455 $a Spišák $b Emil $4 675 $1 710 12 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 27. $e Košice, Slovenská republika $f 11.- 13.12.2024 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické 700 -1
$3 eu_un_auth*0081280 $a Bocánová $b Slávka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1999- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250127 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1