- Implications of Artificial Intelligence in Slovakian Education
Počet záznamov: 1  

Implications of Artificial Intelligence in Slovakian Education

  1. SYS0306596
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250128082618.1
    035
      
    $a 1287412 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250127d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Implications of Artificial Intelligence in Slovakian Education $f Petra Szaryszová, Lenka Kuhnová, Peter Gubala
    301
      
    $a VEGA 1/0713/24
    301
      
    $a KEGA 035EU4/2022
    330
      
    $a Umelá inteligencia (AI) je významným nástrojom transformácie vzdelávania na Slovensku, ktorý prináša možnosti personalizácie vzdelávania, automatizácie administratívy a zvyšovania dostupnosti vzdelávacích zdrojov. Adaptívne vzdelávacie platformy umožňujú prispôsobenie obsahu individuálnym potrebám študentov, zatiaľ čo nástroje AI šetria učiteľom čas prostredníctvom automatizovaného hodnotenia a analýzy údajov o pokroku študentov. Zavedenie AI tiež stimuluje rozvoj digitálnych zručností potrebných na modernom trhu práce. Na druhej strane vznikajú výzvy, ako je digitálna nerovnosť, riziko straty osobného kontaktu a etické problémy súvisiace s ochranou súkromia. Kľúčové bude systematické vzdelávanie učiteľov, investície do infraštruktúry a pilotné projekty na efektívnu implementáciu AI v školskom prostredí. Pri zodpovednom používaní môže AI zásadne zlepšiť kvalitu vzdelávania na Slovensku. Autori sa snažili ukázať, ako dobre navrhnuté opatrenia môžu uľahčiť efektívnu implementáciu AI, riešiť aktuálne problémy a vybaviť slovenský vzdelávací systém na riešenie budúcich výziev digitálnej éry.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306464 $1 010 $a 978-80-225-5212-7 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) $e recenzovaný zborník príspevkov z 27. medzinárodnej vedeckej konferencie $e 11. - 13. 12. 2024 , Košice, Slovenská republika $f editor: Miriam Mitrová $g recenzenti: Vincent Jakub, Emil Spišák $v S. 32-47 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2024 $1 215 $a CD-ROM 87 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049455 $a Spišák $b Emil $4 675 $1 710 12 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVII. (2024) $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 27. $e Košice, Slovenská republika $f 11.- 13.12.2024
    541
    1-
    $a Dôsledky umelej inteligencie v slovenskom vzdelávaní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049280 $a Szaryszová $b Petra $p EUBPHFKEM $4 070 $9 34 $f 1984- $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0089790 $a Kuhnová $b Lenka $p EUBPHFKEM $4 070 $9 33 $f 1989- $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093033 $a Gubala $b Peter $p EUBPHFKEM $4 070 $9 33 $f 1994- $q E $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250127 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.