- The Application of Eye-Tracking and GSR in Measuring Emotional Respon…
Počet záznamov: 1  

The Application of Eye-Tracking and GSR in Measuring Emotional Responses in Neuromarketing Research

  1. SYS0306713
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250131080124.0
    035
      
    $a 1290092 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250130d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Application of Eye-Tracking and GSR in Measuring Emotional Responses in Neuromarketing Research $f Michael Šášky, Marek Kukura
    301
      
    $a VEGA 1/0354/22
    330
      
    $a Príspevok rozoberá vlastnosti a využitie zariadení používaných v neuromarketingovom výskume, ako aj ich súčasné aplikácie a potenciálne prepojenia vo výskume. Konkrétne sa zameriava na využitie zariadení Gazepoint a Shimmer GSR a eye-tracking zariadení na meranie emočných reakcií respondentov. Príspevok ponúka komplexný prehľad o jednotlivých použitiach týchto zariadení a poskytuje návod, ako ich možno použiť spoločne a prepojiť v neuromarketingovom výskume.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306021 $1 010 $a 978-80-225-5183-0 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková $g Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Miroslav Karlíček, Zoltán Goldenberg, Aneta Vančová $v Pp. 109-121 $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONOM $d 2024 $1 215 $a 135 s. [9,15 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072028 $a Cierniak-Emerych $b Anna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0093598 $a Goldenberg $b Zoltán $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073373 $a Vančová $b Aneta $4 675
    541
    1-
    $a Aplikácia Eye-Tracking a GSR pri meraní emocionálnych odpovedí v neuromarketingovom výskume
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0081082 $a Šášky $b Michael $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1996- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0063522 $a Kukura $b Marek $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1995- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250130 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.