- Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing…
Počet záznamov: 1  

Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix

  1. SYS0308043
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250509095222.7
    014
      
    $a 2-s2.0-105002635275 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 001466538600006 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.22598/mt/2025.37.spec-issue.85 $2 DOI
    035
      
    $a 1342215 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250408d2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d hrv
    102
      
    $a HR
    200
    1-
    $a Digital vs. Traditional: Selected Views on Creating Optimal Marketing Communication Mix $d Digitalno vs. tradicionalno: Odabrani pogledi na kreiranje optimalne marketinške komunikacije $f František Pollák, Peter Markovič, Kristián Kalamen
    301
      
    $a VEGA 1/0110/24, 01SVV22
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Táto štúdia slúži ako počiatočná fáza širšieho výskumného projektu. Jeho cieľom je preskúmať vekovo špecifické spotrebiteľské preferencie ako jeden zo základných východísk pre pochopenie efektívnej marketingovej komunikácie – najmä z pohľadu prechodu od tradičných k digitálnym médiám.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269950 $1 011 $a 0353-4790 $1 011 $a 1849-1383 $1 200 1 $a Market-Tržište $e Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal $v Vol. 37, Special Issue (2025), pp. 85-97 $1 210 $a Zagreb $c University of Zagreb
    541
    1-
    $a Digitálne verzus tradičné: Vybrané názory na vytváranie optimálneho marketingového komunikačného mixu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 30 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0074677 $a Kalamen $b Kristián $p EUBFPMKPF $4 070 $9 30 $f 1996- $q I $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250408 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.