Počet záznamov: 1
Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty
SYS 0308460 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250506085232.6 035 $a 1358010 $2 CREPC2 100 $a 20250505a2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty $f Filip Žiak 301 $a VEGA 1/0392/2023 330 $a V dnešnom konkurenčnom prostredí je povedomie o značke kľúčovým faktorom lojality spotrebiteľov, pretože zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou opakovane nakupujú od značky, s ktorou sa emocionálne a kognitívne stotožňujú. Táto práca sa zaoberá hodnotením rôznych faktorov, ako sú nákupné skúsenosti, dôvera, autenticita značky, zákaznícky servis, nástroje digitálneho marketingu a ich vplyv na vytváranie pozitívneho vnímania značky. Výsledky naznačujú, že zvýšené povedomie o značke vedie k vyššej úrovni lojality zákazníkov, čo má priamy vplyv na dlhodobú udržateľnosť značky na trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0308353 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 18, č. 1 (2025), s. 110-119 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2025 541 1-
$a Posilňovanie povedomia o značke ako určujúceho faktora lojality spotrebiteľov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 700 -1
$3 eu_un_auth*0085476 $a Žiak $b Filip $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1999- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250505 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1