- Reklama a propagácia
Počet záznamov: 1  

Reklama a propagácia

  1. SYS0308495
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250506124208.6
    100
      
    $a 20250506a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Reklama a propagácia $f Ján Mintál
    330
      
    $a Pojem reklamy má viacero definícií, ktorých spoločnou teóriou je využitie reklamy ako procesu šírenia informácií s cieľom zaujať prijímateľa produktu. Najvšeobecnejšia definícia vymedzuje reklamu ako cieľavedomé komunikačné pôsobenie zamerané na určitú cieľovú skupinu, ktorej úlohou je pomáhať pri utváraní postojov, názorov a zvyklostí, vedúcich k žiaducim činnostiam. Základným a samozrejmým cieľom reklamy je upútať príjemcu dostatočne na to, aby si kúpil propagovaný produkt.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0308282 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a Mzdy $e bez chýb, pokút a penále $v Roč. 20, č. 5-6 (2025), s. 71-73 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2025
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0054964 $a Mintál $b Ján $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250506 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.