Počet záznamov: 1  

The Adoption of Relationship Marketing in Rated Hotels: An Importance-Performance Analysis in Setif, Algeria

  1. Názov The Adoption of Relationship Marketing in Rated Hotels: An Importance-Performance Analysis in Setif, Algeria
    Preklad názvuZavedenie marketingu vzťahov v hodnotených hoteloch: Analýza dôležitosť-výkonnosť v meste Setif v Alžírsku
    Autorské údajeAsma Boukhaoua, Fares Habbache, Maouahib Zerouati
    Autor Boukhaoua Asma
    Spoluautori Habbache Fares
    Zerouati Maouahib
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 20, č. 1 (2025), s. 33-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2025.20.1.4
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * hotely * Alžírsko * zákazníci * komunikácia * služby
    AnotáciaNa dnešnom vysoko konkurenčnom trhu ubytovacích a stravovacích služieb sa hotely čoraz viac zameriavajú na zvyšovanie spokojnosti hostí, aby si zabezpečili opakované návštevy a podporili dlhodobú lojalitu zákazníkov. Dosiahnutie tohto cieľa si vyžaduje komplexnú stratégiu. Marketing vzťahov sa stal kľúčovým prístupom pre hotelierov, ktorí sa snažia vybudovať trvalé vzťahy so svojimi hosťami. Táto štúdia hodnotí zavádzanie marketingu vzťahov v hodnotených hoteloch v alžírskom meste Setif s osobitným zameraním na jeho tri základné dimenzie: kultúru služieb, komunikáciu a riadenie sťažností. Štúdia využíva analýzu dôležitosti a výkonnosti (IPA) na posúdenie toho, ako sú tieto dimenzie implementované a vnímané v miestnom kontexte. Celkovo bolo analyzovaných 65 platných odpovedí od stálych hostí hotelov. Zo zistení vyplýva, že hoci sa v skúmaných hoteloch skutočne uplatňujú postupy marketingu vzťahov, existujú kritické oblasti, ktoré si vyžadujú zlepšenie. Štúdia zdôrazňuje potrebu venovať týmto dimenziám zvýšenú pozornosť s cieľom posilniť spokojnosť hostí, ich lojalitu a celkovú výkonnosť hotelov. Tento výskum prispieva k existujúcej literatúre o marketingu vzťahov v alžírskom sektore hotelierstva a poskytuje praktické odporúčania pre budúce zlepšenia v oblasti poskytovania služieb a vzťahov so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2025: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené283.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.