Počet záznamov: 1  

The Adoption of Relationship Marketing in Rated Hotels: An Importance-Performance Analysis in Setif, Algeria

  1. SYS0308678
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250521103148.5
    017
    70
    $a 10.46286/msi.2025.20.1.4 $2 DOI
    100
      
    $a 20250521a2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Adoption of Relationship Marketing in Rated Hotels: An Importance-Performance Analysis in Setif, Algeria $f Asma Boukhaoua, Fares Habbache, Maouahib Zerouati
    330
      
    $a Na dnešnom vysoko konkurenčnom trhu ubytovacích a stravovacích služieb sa hotely čoraz viac zameriavajú na zvyšovanie spokojnosti hostí, aby si zabezpečili opakované návštevy a podporili dlhodobú lojalitu zákazníkov. Dosiahnutie tohto cieľa si vyžaduje komplexnú stratégiu. Marketing vzťahov sa stal kľúčovým prístupom pre hotelierov, ktorí sa snažia vybudovať trvalé vzťahy so svojimi hosťami. Táto štúdia hodnotí zavádzanie marketingu vzťahov v hodnotených hoteloch v alžírskom meste Setif s osobitným zameraním na jeho tri základné dimenzie: kultúru služieb, komunikáciu a riadenie sťažností. Štúdia využíva analýzu dôležitosti a výkonnosti (IPA) na posúdenie toho, ako sú tieto dimenzie implementované a vnímané v miestnom kontexte. Celkovo bolo analyzovaných 65 platných odpovedí od stálych hostí hotelov. Zo zistení vyplýva, že hoci sa v skúmaných hoteloch skutočne uplatňujú postupy marketingu vzťahov, existujú kritické oblasti, ktoré si vyžadujú zlepšenie. Štúdia zdôrazňuje potrebu venovať týmto dimenziám zvýšenú pozornosť s cieľom posilniť spokojnosť hostí, ich lojalitu a celkovú výkonnosť hotelov. Tento výskum prispieva k existujúcej literatúre o marketingu vzťahov v alžírskom sektore hotelierstva a poskytuje praktické odporúčania pre budúce zlepšenia v oblasti poskytovania služieb a vzťahov so zákazníkmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0308645 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management $v Roč. 20, č. 1 (2025), s. 33-53 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2025
    541
    1-
    $a Zavedenie marketingu vzťahov v hodnotených hoteloch: Analýza dôležitosť-výkonnosť v meste Setif v Alžírsku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001069 $a Alžírsko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0094399 $a Boukhaoua $b Asma $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0094400 $a Habbache $b Fares $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0094401 $a Zerouati $b Maouahib $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250521 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.