- Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among …
Počet záznamov: 1  

Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among Filipino Gen Z

  1. DOTONG, Emmanuel - ČVIRIK, Marián. Exploring Consumer Ethnocentrism and Country-of-Origin Effects among Filipino Gen Z. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 25th International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, Bratislava University of Economics and Business, 2025. ISBN 978-80-225-5225-7. ISSN 2453-6113, pp. 87-100. A-24-102/0025-00, A-25-102/3020-15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF203.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.