- Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis
Počet záznamov: 1  

Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis

  1. RENNER, Manfred - GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5227-1, s. 120-147. VEGA 1/0109/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené676.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.