Počet záznamov: 1
Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis
Názov Spezifika des online-marketings in der heilpraktikerpraxis Preklad názvu Špecifiká online marketingu v praxi alternatívnej medicíny Autorské údaje Manfred Renner, Patrick Gühring, Peter Markovič Autor Renner Manfred EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Gühring Patrick EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva II. : digitalizácia v podnikaní : zborník vedeckých statí. S. 120-147. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025 / Hajduová Zuzana ; Markovič Peter ; Hampel Katarzyna ; Bobenič Hintošová Aneta ; Beug Benjamin. ISBN 978-80-225-5227-1 Poznámky VEGA 1/0109/24 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * podnikanie * medicína * konkurencia * pacienti Anotácia Cieľom tohto článku je demonštrovať špecifiká online marketingu na základe objasnenia východiskovej situácie naturopatickej praxe s prihliadnutím na právnu úpravu so zameraním na definovanie vhodných nástrojov a možností kvalitatívneho hodnotenia efektívnosti. Návrh výskumu je založený na kvalitatívnom prístupe s využitím analýzy a pozorovania dokumentov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00182-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 676.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1