Počet záznamov: 1
Theorie und Praxis des Offline-Marketings in der Heilpraktikerpraxis
SYS 0310778 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250612134447.2 035 $a 1385069 $2 CREPC2 100 $a 20250612d2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a ger $d ger 102 $a SK 200 1-
$a Theorie und Praxis des Offline-Marketings in der Heilpraktikerpraxis $f Manfred Renner, Patrick Gühring, Peter Markovič 301 $a VEGA 1/0109/24 330 $a Preskúmanie offline marketingu s ohľadom na offline komunikáciu, na základe objasnenia východiskovej situácie alternatívnej medicínskej praxe a následného preskúmania jednotlivých nástrojov, ich silných/slabých stránok, príležitostí/rizík a formulovania možných opatrení. Výskumný návrh je založený na kvalitatívnom prístupe s využitím analýzy dokumentov a pozorovania. Prezentované výsledky sa zameriavajú na nástroje offline komunikácie, SWOT analýzu týchto nástrojov a odvodzujú sa konkrétne opatrenia. Napriek generačným zmenám stále existuje potreba a očakávania zo strany zákazníkov, ktorí chcú byť oslovení nedigitálnymi informáciami. Sociálne interakcie sú v systéme zdravotnej starostlivosti dôležité, preto by sa digitalizácia nemala preceňovať. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0310739 $1 010 $a 978-80-225-5228-8 $1 200 1 $a Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. $d Trends and Challenges of Family Business and Succession III. : Selected Management Problems : Proceedings of Scientific Articles $e vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí $f editori / Editors: Zuzana Hajduová, Peter Markovič $g recenzenti / Reviewers: Katarzyna Hampel, Aneta Bobenič Hintošová, Benjamin Beug $v S. 90-113 $1 210 $a Bratislava $c [Fakulta podnikového manažmentu EU] $d 2025 $1 215 $a 113 s. [7,20 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0087160 $a Hampel $b Katarzyna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014519 $a Bobenič Hintošová $b Aneta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037107 $a Beug $b Benjamin $4 675 541 1-
$a Teória a prax offline marketingu v praxi zdravotníctva 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003197 $a manažment strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001101 $a analýza swot 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007462 $a zdravotníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002521 $a interakcia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0082961 $a Renner $b Manfred $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0086912 $a Gühring $b Patrick $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1980- $q E $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 20 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250612 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1